Sklepy internetowe wyceniamy indywidualnie.
W procesie wyceny uwzględniamy strukturę witryny, liczbę podstron, produktów, języków oraz inne funkcjonalności. Te elementy bezpośrednio wpływają na czas potrzebny do zaprojektowania i wdrożenia sklepu internetowego, co z kolei przekłada się na ostateczną cenę projektu.
Każda wycena zakłada również, że sklep internetowy będzie responsywny, przyjazny dla Google oraz posiadał panel administracyjny.
Proces stworzenia sklepu internetowego
✓ Planowanie
Poznajemy Twoje cele i produkt by zaplanować sklep dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Proponujemy rozwiązania dla Twojej branży. Badamy konkurencyjne strony.
✓ Projektowanie
Tworzymy indywidualny, atrakcyjny i funkcjonalny design, który poprowadzi potencjalnego Klienta do konkretnych działań, przyciągnie uwagę oraz odzwierciedli charakter Twojej marki.
✓ Wdrożenie
Po zaakceptowaniu projektu, przechodzimy do fazy wdrożenia na platformie WordPress. Naszym priorytetem jest zapewnienie, aby Twoja strona była nie tylko estetycznia, ale przede wszystkim wydajna, responsywna i bezpieczna.
✓ Testy
Dokładnie testujemy sklep, proces zamówień i powiadomienia przed publikacją, aby zapewnić płynne i bezbłędne działanie.
✓ Utrzymywanie
Po uruchomieniu oferujemy ciągłe wsparcie, modyfikacje i cykliczne aktualizacje, gwarantując bezpieczeństwo.
✓ Rozwój
Zawsze jesteśmy gotowi na rozbudowę. Dedykowane platformy dla biznesu, aplikacje mobilne.