Sklepy internetowe wyceniamy indywidualnie.

W procesie wyceny uwzględniamy strukturę witryny, liczbę podstron, produktów, języków oraz inne funkcjonalności. Te elementy bezpośrednio wpływają na czas potrzebny do zaprojektowania i wdrożenia sklepu internetowego, co z kolei przekłada się na ostateczną cenę projektu.

Każda wycena zakłada również, że sklep internetowy będzie responsywny, przyjazny dla Google oraz posiadał panel administracyjny.

Wypełnij prosty brief

Pozwala nam zaproponować rozwiązania dla Twojej branży
Nazwa Polecającego z programu WebPartner

na przetwarzanie danych osobowych podanych powyżej, wyrażenie zgody jest dobrowolne lecz niezbędne w celu przesłania formularza oraz odpowiedzi z naszej strony drogą mailową lub telefoniczną. Wysyłając zgłoszenie akceptujesz postanowienia Polityki prywatności i Regulaminu strony.

Proces stworzenia sklepu internetowego

Planowanie

Poznajemy Twoje cele i produkt by zaplanować sklep dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Proponujemy rozwiązania dla Twojej branży. Badamy konkurencyjne strony.

Projektowanie

Tworzymy indywidualny, atrakcyjny i funkcjonalny design, który poprowadzi potencjalnego Klienta do konkretnych działań, przyciągnie uwagę oraz  odzwierciedli charakter Twojej marki.

Wdrożenie

Po zaakceptowaniu projektu, przechodzimy do fazy wdrożenia na platformie WordPress. Naszym priorytetem jest zapewnienie, aby Twoja strona była nie tylko estetycznia, ale przede wszystkim wydajna, responsywna i bezpieczna.

Testy

Dokładnie testujemy sklep, proces zamówień i powiadomienia przed publikacją, aby zapewnić płynne i bezbłędne działanie.

Utrzymywanie

Po uruchomieniu oferujemy ciągłe wsparcie, modyfikacje i cykliczne aktualizacje, gwarantując bezpieczeństwo.

Rozwój

Zawsze jesteśmy gotowi na rozbudowę. Dedykowane platformy dla biznesu, aplikacje mobilne.